Pitkä otsikko, i know :3

Vää, mitäs mulle, tämä on nyt tämmöinen läpätyspostaus, en jaksa laittaa kuvia. Anteeks :(

Juu, koulu alko kaheksalta tänään ja oltiin suunnistamassa. Menin Emilian ja sit kahen muun tytön kanssa, löydettiin neljä rastia. Mä ja se yks toinen tyttö vaan kaatuiltiin kokoajan :D Sit oli normipäivä koulussa, vähän tylsää.

Iltapäivällä se tyttö (jonka kanssa kaatuiltiin.) En tiiä saanko kertoo sen nimee, puhutaan siitä vaikka X:nä :D Nii x tuli meille. Me siivottiin mun huonetta ja lähettiin bussilla kapeen. Mentii shoppailee. Käytiin raxissa syömässä, mä söin 7 Hot Wingiä, kolme siivua pizzaa ja jätskiä, aikamoinen suursyömäri :D Käytiin Seppälässä, mä ostin farkkulegginsit ja t-paidan. Sit me käytiin H&M:llä, ja X osti tosi kivan paidan. Kun mentiin pysäkille, nähtiin kaks meidän luokkalaista poikaa, ja pari kutosluokkalaista tyttöä. Bussissa me kikatettiin ja otettiin hassuja kuvia. :) Kun tulin kotiin siivoilin huoneen ja nyt kirjoittelen, omenapiirakka tuoksuu :3

Tuoksujen keskeltä,

Maria